Bezorging

Worden er verzendkosten in rekening gebracht?

Nee, de verzendkosten binnen Nederland, België en Duitsland zijn altijd inbegrepen!

Voor het verzenden naar een ander gewenst land rekenen wij wel verzendkosten. Wil je verzenden buiten Nederland, België en Duitsland? Neem dan contact met ons op.

Wat is de levertijd?

Wij streven ernaar onze producten binnen 5 tot 7 werkdagen bij jou te leveren. Bestellingen via onze website worden door DHL of DPD geleverd. Je kan je bestelling ook volgen op de desbetreffende pagina.

Kan ik retourneren en mijn geld terug ontvangen?

Als het product niet aan jouw wensen voldoet kun je het binnen de wettelijke herroepingsperiode van 14 dagen aan ons retourneren. Je krijgt dan ook het gehele aankoopbedrag teruggestort.

Betreft de order een speciaal op maat gemaakt product, dus je hebt een eigen afbeelding en/of afmetingen aangedragen, dan kun je deze niet retourneren. Dit geldt ook voor producten afkomstig uit onze sale. Voor meer informatie kun je kijken bij Retourneren

Wat moet ik doen als het product is beschadigd?

Wanneer het product bij ontvangst beschadigd blijkt te zijn, neem dan binnen 7 werkdagen contact met ons op of via een contactformulier. Beschrijf je klacht zo specifiek mogelijk en stuur enkele foto’s van de beschadiging mee. Nadat wij je mail met foto’s hebben ontvangen en wij deze hebben beoordeeld, proberen we je zo spoedig mogelijk een nieuw product te leveren. Deze wordt binnen 7 werkdagen bezorgd. Het beschadigd product moet in overleg met ons (franco) geretourneerd worden. Op schade ontstaan door foutief gebruik of toepassing van het product is geen garantie van toepassing. Voor meer informatie kun je kijken bij Klachten.